بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۲ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۴۱۰ تن انواع محصول و ۱۰۰ دستگاه کامیون و کامیونت به ارزش ۲۹.۵ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۱۷ را در حجم معاملات تجربه کرد.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۶۴۶ تن انواع کالا به ارزش ۱۷.۳ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۷۰ هزار و ۱۱۱ تن سیمان، ۶۷۱ هزار تن سنگ آهن، ۲۲۹ هزار و ۸۱۰ تن فولاد، ۱۲۹ هزار و ۷۰۰ تن آهن اسفنجی، ۶ هزار و ۲۸۵ تن مس، ۶ هزار و ۵۰ تن آلومینیوم، ۴۷۵ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

همچنین ۱۰۰ دستگاه کامیون امپاور باری و کمپرسی و کامیون و کامیونت فورس در تالار خودرو مورد معامله قرار گرفت.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۴۲۱ هزار و ۱۲۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۹.۵ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۴۴ هزار و ۹۴۸ تن قیر، ۹۵ هزار و ۲۳۶ تن مواد پلیمری، ۶۷ هزار و ۶۰۰ تن وکیوم باتوم، ۴۲ هزار و ۶۱ تن مواد شیمیایی، ۳۹ هزار و ۲۸۰ تن گوگرد، ۲۸ هزار تن لوب کات، ۳ هزار و ۴۴۲ تن روغن و ۴۴۵ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز معامله ۲۱ هزار و ۵۸۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۸۵ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها